Català Español English
La Fundació Notícies

El carrer Ballesteries està en obres, però la Casa Masó continua oberta

dimecres 31 d'agost de 2022

Aquesta setmana han començat les obres que afecten la circulació del carrer Ballesteries, però els vianants hi poden passar i les visites a la Casa Masó continuen amb normalitat.

Les obres d’execució d’una rasa als carrers dels Calderers i de les Ballesteries, que van començar dilluns passat, afectaran durant dos mesos la circulació de vehicles pel Barri Vell. Fins al 21 d’octubre, no es podrà accedir a aquests vials, els quals estaran oberts només a les persones vianants. El motiu dels treballs és l’obertura d’una rasa per escomeses de subministrament elèctric a l’immoble del carrer de les Ballesteries número 19 i la pujada de Sant Feliu número 3.

Malgrat el soroll i les molèsties que provoquen aquestes obres, la Casa Masó continua oberta amb tota normalitat, i es continuen oferint visites guiades de dimarts a dissabte. Com sempre, és important fer una reserva prèvia, per telèfon o correu electrònic. A final de setembre deixarem de fer la visita guiada de les 7 de la tarda i tornarem fer la de les 4.

Trobareu més informació sobre les obres que afecten el nostre carrer en aquest enllaç al web de l'Ajuntament de Girona.

Tornar
  • El carrer Ballesteries està en obres, però la Casa Masó continua oberta