dijous 4 d'abril de 2024
El dia 9 d'abril (19 h) es farà la descoberta de les plaques amb els noms dels qui foren presidents d'honor de la Fundació
La placeta que hi ha a la confluència dels carrers Albereda i Vern amb la plaça de Catalunya, presidida per la font de Jacint Verdaguer, serà des d'ara la placeta dedicada a la pintora Mercè Huerta i Busquets (Figueres, 1929 - Girona, 2015).
L'espai dedicat al periodista i escriptor Narcís-Jordi Aragó i Masó (Girona, 1932 - 2016) és el que hi ha al començament de la pujada de les Pedreres, entre el Jardí de la Infància i el carrer de les Beates, presidit per l'escultura "Contra l'invasor", de Miquel Blay.
Narcís-Jordi Aragó i Mercè Huerta van ser els presidents d'honor de la Fundació Rafael Masó després de fer donació de la Casa Masó a la ciutat de Girona, l'any 2006.