Català Español English
Agenda

“El primer artista que vaig conèixer” Joan B. Coromina i Josep Pla

L'exposició ressegueix la relació entre Coromina, Pla i Masó acarant pintures i dibuixos amb una selecció de textos planians

Àmbits:Arts visuals / Lectura, ciència i humanitats / Patrimoni i museus
Tipus:Exposició
Dates:
Exposició ja realitzada (17/07/20 - 12/09/20)
Lloc:Casa Masó
Preu:Gratuït
Idioma:CAT

Un a través dels seus textos i l’altre a través de les seves pintures i dibuixos, Josep Pla i Joan B. Coromina ofereixen una mirada privilegiada a persones i paisatges de l’Empordà i Girona d’ara fa cent anys, dues visions que es complementen com ho feu la seva amistat. L’exposició presenta una selecció de la col·lecció de més de 270 obres de Coromina adquirides per la Fundació Rafael Masó el 2015 i el 2017, la majoria de les quals s’exposen per primera vegada, confrontades a textos de Josep Pla sobre el pintor i els temes que apareixen a la seva obra.

Ho organitza: Fundació Josep Pla i Fundació Rafael Masó. Comissariat: Jordi Falgàs, director de la Fundació Rafael Masó.

Ho organitza: Fundació Josep Pla i Fundació Rafael Masó. Comissariat: Jordi Falgàs, director de la Fundació Rafael Masó