Notícies

dijous 30 de setembre de 2021

La Casa Masó torna ser escenari del festival Concerts a cegues

El festival s’inaugurarà amb un concert gratuït a Torre Gironella, incorporarà la Catedral de Girona com a escenari i oferirà un concert especial a la Residència Assistida per a gent gran Creu de Palau. El concert a la Casa Masó serà el 13 de novembre.



Els Concerts a Cegues segueixen creixent i la tercera edició arriba aquesta tardor amb vuit dates i l’estrena de nous espais. Després d’una segona edició que es va haver d’ajornar per les restriccions sanitàries, el cicle torna a les dates originals entre octubre i desembre i ho fa carregat de novetats.

El festival oferirà per primera vegada un concert gratuït, que es farà a l’aire lliure a Torre Gironella i serà la inauguració d’aquesta tercera edició. D’aquesta manera es segueix apostant per obrir la música a tots els públics i portar concerts en barris on habitualment hi ha menys oferta cultural.

Un altre espai que s’estrenarà en la tercera edició del festival serà el dels soterranis de la Catedral de Girona, que serà un dels principals atractius d’enguany. A banda d’aquestes dues localitzacions també hi haurà actuacions a la Casa Masó, els Banys Àrabs, la Capella de Sant Jaume, el monestir de Sant Pere de Galligants, el Museu d’Història de Girona i el Museu d’Art de Girona. En el cas dels tres últims, els concerts tindran lloc en localitzacions diferents a les altres edicions del festival per reivindicar els diferents espais dels equipaments. Com en les edicions anteriors, als espais amb aforaments més reduïts s’hi farà una doble sessió.

El festival arrencarà amb el concert inaugural el dissabte 30 d’octubre i tindrà un concert cada setmana fins el dissabte 18 de desembre, que es tancarà al Museu d’Art. Les entrades ja es poden comprar al preu de 10€ a través de la pàgina web concertsacegues.cat.

Totes les dates dels Concerts a Cegues:

27 d’octubre: Residència per a gent gran Creu de Palau (exclusiu residents)
30 d’octubre: Torre Gironella
6 de novembre: Soterranis de la Catedral de Girona
13 de novembre: Casa Masó (a les 18 h i a les 20 h)
20 de novembre: Banys Àrabs
27 de novembre: Capella de Sant Jaume
4 de desembre: Sant Pere de Galligants
11 de desembre: Museu d’Història de Girona
18 de desembre: Museu d’Art de Girona


Ajuntament de Girona Col·legi d'Arquitectes de Catalunya - Demarcació de Girona Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Girona Universitat de Girona